Tuesday, June 19, 2018

High Five

Ikke alltid det trengs å være perfekt. Noen ganger er det bra med bra nok. Noen ganger fordi man ikke kan bedre. Noen ganger bare fordi man rett og slett ikke orker å rekke opp når man taper yarn chicken. Jeg fant jo ut at ankelsokker er en kjekk måte å strikke opp litt sokkerester på. Litt lat som jeg er, veide jeg ikke restene. Jeg bare antok at jeg klarte å strikke ankelsokker av restene. Det gikk med det turkise Arwetta sokkegarnet. Det gikk nesten med det mørkeblå Arwetta sokkegarnet. Men bare nesten. Ja, ja, fikk brukt opp en bitteliten rest lyseblå fra de stripete sokkene jeg strikket. Og de er til meg, så det går bra. Det har jeg bestemt. Så, High Five for at det går an å være anderledes.

(Tittel: High Five - Sigrid)





Not everything need to be perfect. Sometimes good is good enough. Sometimes because you can't do it better. Sometimes just because you can't be bothered to frog when you loose playing yarn chicken. I have discovered ancle socks is a great way to use leftover yarn. I am a bit lazy, so I didn't weigh the leftover yarn. I had enough turquoise Arwetta sock yarn. I almost had enough of the dark blue Arwetta sock yarn. But not quite enough. Well, I got to use a tiny piece of light blue Arwetta sock yarn I used for the stripy socks I knitted. And the socks are for me, so it's ok. I have decided it's ok. So, High Five for not being perfect. 

(Tittel: High Five - Sigrid) 

No comments: