Wednesday, December 05, 2012

5. desember

Nok en arbeidsdag og nok en dag med mange kuldegrader ute. Da er det jammen bra man har en super kalender man kan starte dagen med. I dag var det flotte knapper i keramikk. De må jeg spare til jeg finner de riktige prosjektet, og jeg er helt sikker på at det riktige prosjektet er et prosjekt til meg.

Another working day and another really cold day. It's real good I have this great calendar to start the day with. Today I got some real nice buttons in ceramic. I have to save them for just the right project, and the only thing I know about that project so far is that the project is to me. 


Vi har en kalender på jobb også. Vi skal ta med en liten gave og jeg endte opp med å lage noe. Jeg heklet denne snømannen og la ved litt sjokolade også. Snømannen var ganske rask å hekle og forholdsvis lett også, dessuten ble den da ganske søt også?


We have a calendar at work too. We had to bring a small gift and I thought I'd make something. I ended up crocheting this snowman and adding some chocolate too. The snowman was pretty fast and easy to crochet and I think he's kind of cute too. 

No comments: