Monday, December 03, 2012

3. desember

Jeg elsker desember! Forventninger, gleder, lukter og å gjøre ting sammen med ungene. Og julekalendere, så klart. Ungene sine julekalendere er hengt opp og har fått pakker på. Jeg broderte dem for en god stund siden, og jeg hadde vel omtrent like dårlig tid da som jeg har nå med kalenderen jeg broderer nå. Kommer bilde av den i morgen, håper jeg. Min julekalender i år er som sagt fra Månestråle, og det er virkelig en super kalender. I dag fikk jeg to nøster med Andes. Det er så deilig og det er et garn jeg ikke har prøvd før heller. Tusen takk!

I love December. It's so many expectations, joy, smells and things to do together with the kids. And Christmas calendars, of course. The kids' calendars are up and the gifts are there. I made them some years ago, and I remember that I had about as much time to finish them as I have with the one I'm making now. I hope that there'll be a picture of it tomorrow. My calendar this year is from Månestråle, and it's just the best one. Today I got two skeins of Anes. It's a lovely yarn which I haven't tried before. Thank you!! 


Desember er en koselig tid. Tent adventslys, lagd meg en kopp med te og en pepperkake. Sauer er allrighte dyr.


December is such a lovely time. Lit the first candle, made myself a cup of tea and a gingerbread. Sheep are nice animals. 

Jeg har forresten registrert bloggen min på Bloggurat.

1 comment:

Elin said...

Så flotte kalendergaver du har fått! Du har vært heldig med kalendervennen din:-)
Ha en fortsatt flott desemberuke!