Saturday, January 09, 2021

Jesus Christ 2005 God Bless America

 Hva annet kan man egentlig si i disse dager? 20. januar kan ikke komme fort nok. Det er skremmende, definitivt. Jeg håper det er mye som bedrer seg i 2021. I fjor startet året ganske bra, for å så å gå bratt nedover. Jeg håper 2021 går motsatt vei, starter på bunnen og går oppover. Sånn strikkemessig starter jeg bra. Fullførte Pip-toppen, nå har jeg blitt ferdig med en teststrikk, Black Slate Tee, heter oppskriften. Den er vid og utrolig god å ha på seg. Jeg tror jeg kommer til å bruke den en god del, bare det ikke er altfor kaldt. Da må jeg ha noe med lange ermer. Mønsteret på denne minner meg om flere ting. Designeren, Joey fra Winter's Weather Knits, tenkte på et blankt ark, en ny start, og det er et tema jeg liker godt. Spesielt godt passet det i år og med årsskifte nå, og med et håp for 2021 som ligger der og foreløpig er blank. I tillegg var det en annen som nevnte at den store firkanten ligner litt på firkanten The 1975 bruker, og jeg liker The 1975. Hoppet på teststrikkinga med en gang. Jeg har brukt svart Wollmeise og hvit Tulliball fra lageret. Toppen veier 302 g. 


(Tittel: Jesus Christ 2005 God Bless America - The 1975)











What else can you say these days? 20. January can't really get here fast enough. It's terrifying, definitely. I hope a lot improves in 2021. Last year started on the top and went downhill after March. I hope 2021 does the exact opposite, starts at the bottom and ends at the top. Knittingwise this year starts good. I finished my Pip-top, and now I finished another top I test knitted too. Black Slate Tee, is the name of the patteern. It's a spacious and incredibly comfy to wear. I think I'm going to use it a lot, at least if the temperature isn't as low as it is now. When it's too cold I need some long sleeves. The pattern of this top reminds me of two things. The designer, Joey from Winter's Weather Knits, thought about a blank slate of course, a new beginning, and that's a theme I like the idea of. At least right now, we all need a blank slate. 2021 is our blank slate right now, and hopefully we can fill it with something positive. And someone in the test group suggested the similarities between the square on the tee and the square from the band The 1975, and I like The 1975 too. I jumped on the testknitting right away. I have used black Wollmeise and undyed Tulliball from my stash. The top weighs 302 g. 


(Title: Jesus Christ 2005 God Bless America - The 1975)

No comments: