Thursday, March 01, 2018

Seasons

Det er mars. Det er vår. Det bare ligner ikke på vår ute i det hele tatt. Det er iskaldt. Det er masse snø. Det er egentlig utrolig at det snart skal spire og gro noe som helst. Men jeg gleder meg til vår, til varme, til sol og til å gå i lettere klær. Akkurat i dag har jeg heller en opptelling av det jeg rakk i februar og det jeg ikke rakk i februar, men det skal jeg definitvt rekke i mars som er en mye lengre måned. For da rekker man alle planer?!

Jeg rakk litt i februar. Jeg rakk å gjøre ferdig 10 prosjekter. Ok, rakk egentlig et par til, men de rakk jeg ikke ta bilde av og loggføre før det var mars. Regner de på mars. Jeg rakk en genser, to pannebånd, tre par votter og fire luer. Dessuten rakk jeg å bli sånn nesten ferdig med en genser jeg teststrikker, men ble ikke fornøyd med fargevalget på mønsteret. Skal rekke opp mønsterdelen og strikke den på nytt igjen.

Akkurat nå har jeg et par sokker jeg teststrikker på pinnene, en ny lue og så skal jeg gjøre ferdig genseren jeg nesten ble ferdig med i februar.

(Tittel: Seasons - Mozzy, Sjava, Reason)


It's March. It's Spring. It just doesn't look anything like spring at all. It's freezing cold. It's a lot of snow. And it's really unbelievable anything are supposed to grow and blossom  underneath all that snow. But I'm looking forward to a bit of heat, warmth, sun and not packing myself in thick layers of clothing and wool. Today I rather have a summary of what I managed to finish in February, and what I didn't manage to finish, but I have time enough to finish that in March. March is so much longer than February, and that'll give me time to finish everything. Right?

I manage to finish 10 projects in February. Ok, I actually managed a couple more, but I didn't manage to get a decent photo of them before February was over. I'm going to count them for March. I finished one sweater, two headbands, three pairs of mittens and four hats. I almost finished a sweater I'm test knitting, but I wasn't happy with my color choice, so I decided to frog the pattern part. I'm going to reknit it and switch around with the colors.

Right now I have a couple of socks on the needles, and a new hat and I have to finish the sweater. That's my plans for March so far.

(Title: Seasons - Mozzy, Sjava, Reason)

No comments: