Sunday, February 05, 2017

February Starts

Januar forsvant. Fikk jeg i det hele tatt tid til noe som helst? En utrolig travel måned, men på en god måte for det meste. Jeg har strikket ferdig 6 prosjekter, eller egentlig 7 prosjekter, i januar. Det største en bestilling med innkjøpt garn, så jeg har ikke fått brukt så mye av garnlageret. Men jeg har ikke kjøpt garn til eget bruk, og det er jeg fornøyd med. Jeg hadde håpet å fullføre flere prosjekter, men det har virkelig vært en veldig travel måned.

Jeg har fått med meg tre konserter i januar, Raga Rockers, Green Day og Tegan and Sara. Bra start på konsertåret. Green Day i Spektrum topper, med Tegan and Sara på en god annen plass. Raga Rockers skuffet litt med altfor kort konsert.

Januar var også måneden hvor jeg fikk lest 20 bøker. Håll käften, jag räknar! av Julia Skott er den boka jeg koste meg mest med i januar.

Så gjenstår det å se hvordan februar blir. Forhåpentligvis blir februar litt mindre travel enn januar. Hittil har jeg unngått garnkjøp, var i København uten å stikke innom en eneste garnbutikk.

(Tittel: February Starts av Foo Fighters)



January just went past so fast. Did I even have time to do anything at all? A really busy month, but in a good way, mostly. I've finished 6 projects, or really 7 projects, in January. The biggest was an order with yarn I had to buy, so I haven't really used a lot from my stash. But I haven't bought yarn for own use either, and I'm happy with that. I hoped to finish a few more projects, but it really has been a busy month.

I've been to three concerts in January, Raga Rockers, Green Day and Tegan and Sara. Good start! Green Day was definitely the best one with Tegan and Sara as a great second. Raga Rockers disappointed with a very short concert.

January was the month I read 20 books. The knitting book with no knitting pattern written by Julia Skott was the book I enjoyed the most.

So, let's see if February can top this. Hopefully February is less busy than January. So far I haven't bought any yarn, and I was in Copenhagen without stopping by any yarn store.

(Title: February Starts by Foo Fighters)


1 comment:

mimouna said...

Du har i alle fall fått puttet mye inn i den travle januar-måneden! Mest imponert over 20 bøker. Tror jeg må skaffe meg et slikt stativ å sette boken i, da kan man jo multitaske litt mens man strikker. Regner med at det er det du gjør?

Spennende å se hva februar bringer. :)