Sunday, April 06, 2008

Two more bags

Jeg har gjort ferdig to vesker til. I have finished two more bags.


Endelig ferdig med kjolen jeg startet med i påsken. Hadde bare fellingen i halsen igjen. Nå er den ferdig. Liker mønsteret veldig godt.

Finally done with the dress I started in the beginning of Easter. I just had the decrease around the neck left. Now it's done. I love the pattern.

Har startet på april-sokkene. Jeg har ikke startet på flettene enda, men det kommer.
I have started on the April-socks. I haven't started the cables yet, but soon.

18 comments:

Fru Keilegavlen said...

Flotte vesker, flott kjole og flotte sokkar!! Eg strikkar dei same sokkane som du, men mine er ensfarga. Men fargane på dine vert kjempefine!
Takk for koseleg kommentar i bloggen min,- ja, dei halsane er kjempedeilige. Har hatt nokre bestillingar på dei no. Trur eg snart må strikke ein til meg sjølv. ;)

Solveig said...

Så mye fint å se på. De veskene var jo kjempefine - god gaveide. Det er gøy med noe som går fort. men du jo ut til å få strikket endel. Tre kjoler på så kort tid er imponerende. Ha en fin uke.

Anonymous said...

Takk for besøket!

Garnstudiokjolen din ble kjempelekker!

Jorun said...

Takk for hilsen i bloggen min.
bagene dine er knallfine. Det var kjolen også. Ha en fin dag.

Hannes hage said...

Nydelig kjole, både denne, og den som er litt lengre nede på siden. Flott blogg du har!

Strikkelaura said...

Den kjolen har jeg også lyst på, nydelig!
Fin veske også, praktisk som sommerveske!

SiriL said...

Takk for besøk og link i bloggen :)
Du lager utrolig mye flott! Ha en fortsatt fin kveld..
SiriL

Anonymous said...

Kjempefin kjole! :)

jogusi said...

Takk for besøk i bloggen. Kjempekoselig. Jeg skal blogge de ferdige produktene i løpet av denne uka. jeg har tenkt å strikke ferdig aprilsokkene. Holder på med hekla kant. Ellers er veskene dine kjempefine. Sokkene blir fine de og. Jeg har designet litt selv jeg. Ha eifin uke.

Anonymous said...

Hei! Takk for hyggelig strikkehilsen i bloggen :-) Artig å se hva andre strikke-damer holder på med. Du imponerer stort! Kjempefin blogg og utrolig mange fine arbeider. Kjolen ble rålekker! Blir spennende å se når vi får en sokk ferdig da :-) Lykke til videre..

Anonymous said...

Du er så kjapp at her er det ikke lett å følge med! Kjolen ble fin i blått også!
Synd jeg ikke fikk kommet på torsdag ja... Har ikke helt oversikt over neste gang ennå.

Anonymous said...

Fine vesker! Ja, det er lenge siden, men nå er det bare to ganger igjen på malekurset så kommer jeg på torsdagskafeéne vettu!

karna said...

Så mye fint du lager, og takk for hilsen. Titter innom igjen ,-)

Linn said...

den kjolen var bare lekker. saann vil jeg og ha!! tusen takk for kommentaren i bloggen min! og ha en flott uke du og:)

sihi said...

Takk for besøk i bloggen. Er ikke så aktiv, men hyggelig med oppmerksomhet : ) Mange fine ting hos deg!

Hobbymegher said...

Så flotte vesker!!! Kjolen var jo også kjempefin!

Irene said...

Utrolig stilige vesker du har laget, tror jeg må prøve meg på en slik en jeg også!

Inger said...

Heisann - grattis med nytt design!
Så flott kjole du har strikket - er kjempeimponert over hva du rekker. De veskene er også kjempetøffe - heldig de som får en sånn. Ha en flott dag!