Monday, September 10, 2007

Secret pal Hobbyforum first round

Jeg har meldt meg på hemmelig venn på Hobbyforum. Hemmelig venn holder på i et år over fire omganger. Det blir spennende. Denne runden fikk jeg en utrolig flott pakke. Jeg tror det er sina som omtrent har lest tankene mine. Se den flotte pakken jeg fikk av henne. Rundpinner, sånne små og de har allerede blitt brukt flittig. Fikk også Kitten mohair og det tror jeg at jeg skal strikke skjerf av. Opal-garnet blir sokker og det trenger jeg alltid mange av.

I have joined Secret pal at Hobbyforum. Secret pal lasts a year divided into four different rounds. It is going to be great. This round I got such a great gift. After a bit of research I think sina is the one who read my mind. Look at the great gift I got. Small knitting needles and I have already used them a lot. I also got some Kitten Mohair and I think I am going to knit a scarf of that yarn. The Opal yarn is turning out as socks and I always need a lot of socks.

1 comment:

Anonymous said...

Du har nok gjettet riktig;) Så flott at den falt i smak! er alltid så vanskelig å hvite hva man skal finne på !;)