Friday, September 01, 2006

Enden på noen prosjekter

Ja, altså ikke at jeg har kuttet ut noen prosjekter, men endelig er jeg ferdig med noen prosjekter. Har gjort ferdig to Nøstebarn-dresser til, to par sokker, men det ene paret ble gitt bort før jeg fikk tatt bilde av det og en Odessa-lue til. Har også kun en heklekant og blomster igjen på sjalet til tulla. Får bare ikke tid til alt når jeg jobber på dagtid. Døgnet har for få timer til å presse inn alt jeg ønsker, men sånn er det vel alltid. Får håpe det bedrer seg når vi blir litt mer vant til å jobbe i full stilling igjen. Må innrømme at det var utrolig deilig med permisjon og være hjemme hele dagen. Jeg hadde mye å gjøre da også, men kunne velge litt mer fritt. På den annen side, jeg er veldig glad i det jeg gjør på jobben, så selv om det er slitsomt, er det godt å være tilbake i jobb. Dessuten setter jeg mer pris på helgene for tiden ;)

No comments: