Tuesday, April 02, 2019

my strange addiction

Noen vil kanskje si det, men det er jo den fineste og morsomste tingen å være avhengig av, eller hva? Strikking og garn! Tenk så mange morsomme timer det er! Kunne hatt andre ting som hadde vært mye verre å være avhengig av.

Jeg har nå fått ferdig et par sokker til. Startet på de mens jeg var i Edinburgh. Sokker er liksom mitt go-to-strikketøy når jeg trenger et prosjekt jeg kan ha med meg i veska mi. Garnet kjøpte jeg i London for noen år siden, og det har egentlig vært for fint å strikke sokker med. Men samtidig så har jeg ikke funnet ut noe annet jeg kan strikke med det. Endte opp som sokker, og jeg er skikkelig fornøyd med sokkene. Litt glitter og digger navnet også, Ziggy Stardust Striations fra I Knit or Dye. Helt sikker på at jeg kjøpte de for omtrent tre år siden.

Lagerfest på Instagram for april er fargebombe, og det kan godt hende jeg klarer å gjøre noe medi april. Har jo noen farger i lageret mitt.


(Tittel: my strange addiction - Billie Eilish)




Some might all it that, but it's just the best addiction, right? Knitting and yarn! Just think about how many hours of fun there is in a skein of yarn. Could've been addicted to worse things.

I have finished a pair of socks. I casted them on when I was in Edinburgh. Socks are my go to knitting whenever I need a project I can bring in my purse. I bought the yarn in London some years ago, and I have thought it was too nice to knit socks of. But at the same tine I haven't found any other things to knit with it, so I ended up knitting socks after all. I'm really happy with the socks. A bit of glitter and I love the name too, Ziggy Stardust Striations from I Knit or Dye. I'm sure I bought the yarn about three years ago.

Legerfest, yarn fest at Instagram for April is color bomb, so I might do that in April. My stash contain s a lot of colors.

(Title: my strange addiction - Billie Eilish)

No comments: