Thursday, January 30, 2020

No Regrets

Nope, angrer ikke på at jeg strikket to av Cairngorm av Ysolda Teague. Nok en utrolig fin lue av Ysolda, morsom å strikke, flott til restegarn og veldig god passform. Som et Kinder-egg egentlig, den oppskriften der. Jeg har brukt Finull-rester, og den var såpass morsom å strikke at jeg startet på en ny med en gang jeg hadde felt av den første. Og luer tar ikke lang tid å strikke heller. Også trenger man bare en. Sånn i teorien om man ikke vil strikke flere. Men man trenger ikke et par, man trenger en. Noe som er positivt for alle de som strikker en sokk eller en vott også venter en god stund før nummer to blir ferdig. Jeg har allerede tatt den sorte i bruk, mens den turkise tror jeg skal bli en gave. Også nærmer det seg slutten av januar, og jeg er veldig nærme å nå målet mitt for garnforbruk denne måneden. Må bare bli ferdig med en genser jeg teststrikker, så er målet nådd. Tror jeg skal klare det, om jeg bare slutter å blogge og fortsetter strikkinga. 


(Tittel: No Regrets - Eminem)





Nope, I don't regret knitting two Cairngorm by Ysolda Teague. Another lovely hat by Ysolda, fun to knit, great for scrap yarn and a very good fit. Three wishes in one. I have used scrap yarn from Finull, and it was so fun to knit that I cast on another one the moment I bind off the first one. And hats is really a fast knit too. And you just need one. Well, in theory if you don't feel like knitting more. You don't need a pair. Which is a positive thing for the ones knitting one sock or one mitten and then use forever to knit the second one. I have already started to wear the black one, but the turquoise is going to be a gift, I think. And it's almost the end of January, and I'm really close to reach my goal for this month. I just have to finish a sweater I'm test knitting, and I reach my goal. I think I can do it, just have to stop blogging and keep on knitting. 


(Title: No Regrets - Eminem) 

1 comment:

Elisabeth said...

Stilige luer. God helg!