Friday, May 31, 2019

Never Really Over

Litt sånn jeg føler denne våren. Aldri egentlig over. Snakker om eksamen og pensumlesing. Blir liksom aldri egentlig ferdig. Det føles i alle fall akkurat sånn. En eksamen er ferdig, en eksamen til uka. Jeg leser, leser, strikker, reiser på reiser som ikke akkurat passer inn i eksamenslesinga. Det tar jo slutt en gang, og da skal jeg virkelig nyte livet igjen. Ikke for at jeg ikke nyter livet nå, men kan nyte det enda litt mer.

Genseren heter Leeda, og er en teststrikk. Jeg har brukt Wollmeise og Tweedy Todd. Anbefaler å hoppe over siste økningsrunden, den gjorde at bolen ble litt krøllete og posete.

(Tittel: Never Really Over - Katy Perry)








A bit like how I feel like this spring. Never really over. And I'm thinking about my exams. I don't feel like I'm ever really done. One exam done, one to go. I'm studying, studying, knitting, traveling and going on trips which really doesn't fit in with my studying plan. It is going to end one time, and when it does, I am going to really enjoy life again. Not that I don't enjoy life right now, but without having to study for an exam I can enjoy it even more.

The sweater is called Leeda and it's a test knit. I used Wollmeise and Tweedy Todd. I recommend to skip the last round of increases, it made the yoke a bit baggy and crinkly.

(Title: Never Really Over - Katy Perry)

No comments: