Sunday, November 25, 2012

How did it go?

Joda, jeg satt vel oppe litt lengre i går enn jeg ville gjort om jeg ikke hadde hatt en sokk som skulle strikkes ferdig. Jeg sto opp litt tidligere enn jeg ville gjort i dag også for å strikke litt. Sokken var ikke ferdig da jeg forlot hjemmets fire vegger for å dra på trening før bursdagen. Da var status som på bildet.

Yes, I was up a bit later than I would have if I didn't have a sock to finish. I got up a bit earlier today than I normally would too, just to knit a bit. The sock was not done by the time I left home to train before the birthday. The status was as the picture shows. 

Etter litt tid i sofaen hos bursdagsbarnet, ble det sokker på bursdagsbarnet. De ble ferdige, og man kan si at det i grunnen er å strekke deadline litt. Nå ska jeg jobbe litt med neste prosjekt som også har en veldig klar deadline. Må bli ferdig før 1.desember. Nå skal det broderes. For har jeg lært enda? Neida, jeg har jo en deadline til å rekke.

After some time in my brother's couch, he got new socks. They are done, and you could say I stretched the deadline a bit by finishing them in the birthday party. Now I have another project to finish. And the deadline is not far. Have to finish before 1. December. Have I learned yet? No, I have a deadline to make. 

1 comment:

Tesha said...

Ja, ja - sokkene ble jo ferdige, ikke sant? Flotte ble de også!
Gjett om jeg kjenner igjen det der deadline-syndromet...