Sunday, March 20, 2011

Sock Madness and Yarn shopping





Så irriterende! Jeg strikket som en gal på slutten og rakk akkurat å bli ferdig med Sock Madness-sokkene. Tok dårlige bilder på natta av sokkene, tok med minnebrikken på jobb fredag, men tror du det var noen sokkebilder der? Neida, ingen tegn til sokkene mine, og sokken var hjemme og jeg skulle bort hele helga. Ja, ja, sånn kan det gå. Det var rett ut av Sock Madness før det egentlig hadde startet. Veldig irriterende! Sokkene ble nå ferdige og heter Supporter's Sock. Et passe navn siden fotballsesongen akkurat har startet her, men burde nok strikket dem i svart og hvitt! Sokkene er for store for meg, så det blir nok en gave! Strikket på pinne 2,5 mm i Step Austermann.

How irritating! I knitted as mad at the end, and I managed to finish them just in time, Sock Madness socks. I took some pretty bad picture of them in the bad light at night, and brought the memory card with me to work, but did I find the pictures? No! No pictures of my socks, and the socks were at home and I was going away for the weekend. That's how it is! Cut from Sock Madness before it actually started! The socks are finished anyway, Supporter's Sock, a perfect name since the football season has just started here. Should have knitted them in black and white! They are too big to me anyway, so they're gonna be a gift. Knitted on 2,5 mm needles in Step Autermann.


Jeg har vært en tur til København og handlet selvfølgelig garn. Endte opp med denne fangsten her, så nå er det nok rett på bunn i Ingen bønn-alongen. Geilsk-garn, Sunbloom Fino, Lorna's Laces sockyarn og Arwetta! Kjøpte også to nøster Sandnes alpakka her hjemme før jeg dro, men de tok jeg ikke bilde av. 1050 g innkjøpt!
I've been to Copenhagen and I shopped some yarn, of course. Ended up with all this lovely yarn. Geilsk, Sunbloom fino, Lorna's Laces sockyarn and Arwetta. 1050 g of lovely yarn!

9 comments:

sissel said...

Så irriterende da, men sokkene ble nå flotte da og det flotte garnet du har kjøpt -ja det må du bare nyte.

Tonemi said...

Flotte sokker til noen som vil komme til å passe dem:) Masse flott garn har du også gått til innkjøp av:)

KRØLLEMIKKEL said...

Flotte sokker og masse deilig garn.

Ugla said...

Kjempekul fargekombinasjon på sokkene, men ja, de burde vært hvite og svarte!

Ser du har kjøpt Geilsk. Jeg er bare helt forelsket i det. Problemet når jeg er forelsket i et garn er at jeg ikke har råd til å bruke det....

Tani said...

For noen kule sokker!! Også alt det herlige garnet da...Kos deg masse!

Rigmor said...

så irriterende når bilder forsvinner slik, og når man skulle bruke dem til noe også da!!! likte fargene på sokkene, det blå var liksom litt prikken over i'en. Kose deg med alt det flotte garnet! Ha en super søndag!

june said...

Kule sokker, likte fargene veldig godt:)
Og masse deilig garn. Ha en fortsatt fin kveld.

AnitaK said...

Mohahaha, den der Ingen Bønn greia faller som en sten når du snoper slik :) men lekkert garn da!
Sokkene dine er fine, synd du ramla av SM før du egentlig har begynt!

jea said...

Fin garnfangst!

Det fine med at du shopper så bra, er at vi andre som ikke strikker like fort har en sjanse i ingen bønn;)