Sunday, January 19, 2020

Oh Yeah

Garnet jeg kjøpte sånn to minutter inn i 2020 har kommet. Ny rekord hvor kort tid det tok å bryte et nyttårsforsett, men not sorry. Digger garnet, og er virkelig lei meg for at Garnsurr ikke kommer til å farge mer garn. Skal nyte disse nøstene når jeg finner et passende mønster. Også kan jeg helt klart ikke regne, siden jeg mente det var 600 g. Det er 400 g. Det betyr at jeg ikke må strikke 2,4 kg for å klare 80yarnchallenge, men 1,6 kg. Fortsatt mye ... 

Dykket litt ned i lageret og fant Einband. To tråder Einband passer bra i votter. Det ble enda et par Ikke slipp-votter av Threadsofwonder. Vottene veier 77 g, så ikke mange grammene. Men små skritt ...


(Tittel: Oh Yeah - Green Day)









The yarn I bought like two minutes into 2020 has arrived. New record in how short time from you make a resolutions to breaking it, but not sorry. I love the yarn and I'm really sorry Garnsurr is out of business. I'm going to find the perfect pattern for these skeins. One day. And math is really no my strong side, since I thought I bought 600 g. It's only 400g. Which means I don't have to knit 2,4 kg to make 80yarnchallenge, but 1,6 kg. Still a lot though ...


(Title: Oh Yeah - Green Day)



1 comment:

Elisabeth said...

Garn man ikke kan få tak i mer framover må jo bare kjøpes. Nydelige hesper :)