Saturday, December 18, 2010

Neck Warmer

Jeg har strikket en stooor og laaang halsvarmer eller hva man kaller det. Det er i alle fall moderne, og den varmer sikkert godt også. Strikket på pinne 5,5 mm i en tråd Fabel og en tråd Alpakka. Jeg håper at mottakeren skjønner hva det, kanskje jeg må skrive en forklaring og legge ved?
I've knitted a long and big neckwarmer. It's in right now, and I hope it's warm as well. Knitted on needles 5,5 mm with one thread Fabel and one thread Alpaca. I hope the receiver understands what it is or maybe I just have to enclose an explanation?

I dag fikk jeg boka Precious i kalendergave. Det er en bok jeg har hatt lyst på utrolig lenge, men aldri kommet så langt til å kjøpe. Gjett om jeg skal kose meg med den i juleferien, eller kose meg med, blir nok feil valg av ord utfra hva den boka handler om.

No comments: