Friday, December 10, 2010

Purple Again

Jada, det blir mye lilla i denne bloggen. Jeg er veldig glad i lilla også har jeg venner og kollegaer som også liker lilla. Nok en gang et par lilla sokker. De er strikket i Austermann Step og garnet var en del av premien for veddemålet om hvem som vant Tippeligaen sesongen 2010. Dette Austermann Step-garnet inneholdt Aloe Vera og Jojoba-olje. Veldig godt å strikke med, og jeg har allerede en bestilling på sokker i samme garn. Strikket på pinne 2,5 mm og i størrelse 39.

Yes, it's a lot of purple in this blog, but that's how it is when I love purple and have a lot of friends and colleagues who also love purple. This a pair of socks knitted in Austermann Step. The yarn was part of a price for guessing which team won the football league in Norway. This yarn contained Aloe Vera and Jojoba oil. Very nice to knit with and one of my colleagues has already asked for a pair of socks in the same yarn. Knitted on needles 2,5 mm in size 39.

I dag fikk jeg sjokolade med jordbærfyll i kalenderen min. Den skal nytes i kveld etter at ungene har lagt seg, da er det større sjanse for at jeg får mest mulig, nemlig!

6 comments:

Moan said...

Jeg bare ELSKER Austermann Step!
Deiligere sokkegarn å strikke av finnes ikke. Deilige på foten er de også :-)

Ha en deilig advent!

MirreVirre said...

Kjempefine sokker! Har strikka i det garnet jeg også, og synes det var veldig godt!
Ha en fin helg!

Fru Keilegavlen said...

Flotte sokkar!

Bente said...

Fine sokker! Jeg er også veldig glad i lilla. Glad-farge!

Sigyn said...

Lilla er en av mine yndlingsfarger også!! Fine sokker du har strikket!

Sigyn said...

Lilla er en av mine yndlingsfarger også!! Fine sokker du har strikket!