Thursday, December 09, 2010

Rødnisser og blånisser ...

Ja. ja, så er vi over på rødnisser og blånisser i år. Jeg burde jo ha skjønt at jeg burde ha klar både rødnisseluer og blånisseluer, men nå er i alle fall årets første rødnisselue ferdig. Strikket i Finull fra Rauma. Lua er allerede tatt i bruk.

Yes, a Norwegian children Christmasy thing with red santa hats from a tvshow. I should have known they wanted a hat each, but the first one is at least done. Knitted in Finull from Rauma and felted. Already in use!

I dag fikk jeg hjemmelagde merkelapper med strikkepinner
og garnnøster på. Supert til julegavene mine i år!

5 comments:

Fru Keilegavlen said...

Flott raudnisselue og ei fin kalendergåve du har fått.

MirreVirre said...

Kjempesøt lue og de gavelappene var jo skikkelig fine!

mimouna said...

Fin lue. Og de merkelappene var jo midt i blinken. :o)

Epletreet said...

Kjempefin rødnisselue. Jeg har så store barn at de ikke ser barne TV lengre. Men jeg så igår, og skal se i dag:)
Sånne lapper vil jeg også ha:)

Solveig said...

Hei :-) Vel overstått jul og god romjul... så fine merkelapper du har fått. Er det stempel du har brukt ?? og hvor finnes evt det ???

Ellers mye inspirasjon å hente her.Tror jeg må prøve meg på det brune sjalet...
Ha en fin dag :-))