Saturday, December 07, 2019

everything i wanted

I dag skinner sola. Jeg har hatt en veldig rolig og herlig morgen. Musikk, strikketøy og sønnen har laget frokost. Huset blir rent og ryddig, sånn litt etter litt, og med gode strikkepauser. Det er sånne morgener som dette det burde finnes mange av i løpet av et år. Jeg har som vanlig den beste julekalenderen. Jeg har bare ikke vært så flink hittil med å blogge hver dag. Like glad i kalenderen som tidligere da, om ikke mer. Jeg gleder meg til nyåret hvor jeg får tid til å legge opp og strikke i noe av det deilige garnet jeg får. Hittil går det i bestillinger og julegaver. Litt teststrikking også. Teststrikker Rognebærvottene av Strikketess. De ligger på Ravelry, og er veldig fine. Strikker mine i Pure Wool fra Pickles og Finull.

(Tittel: everything i wanted - Billie Eillish)













Today the sun is shining. I've had a calm and lovely morning. Music, knitting and my son made me breakfast. The house is clean and tidy, or getting there bit for bit, with some knitting breaks in between. Mornings like these should come more often during a year. I have the most fantastic Christmas calendar as usual. I just haven't been blogging it every day as usual. But I love it just as much, if not more. I'm really looking forward to cast on and knit with the lovely yarn I get. So far I'm knitting orders and Christmas presents. Some test knitting as well. I am test knitting the Rognebærvottene by Strikketess. The pattern is on Ravelry, and I love them. I'm using Pure Wool from Pickles and Finull.

(Title: everything i wanted - Billie Eillish)

No comments: