Sunday, September 16, 2018

Normal

Tilbake til normalen! Jeg har lyst til  legge opp til alle prosjekter jeg ser omtrent. Jeg har har altfor mange prosjekter på pinnene. Jeg har selvfølgelig for liten tid til å strikke alt jeg planlegger. Back to normal again. Meldte meg til å teststrikke en genser, Bluebell Sweater designet av The Munro sisters. Genseren var kjapp å strikke, og jeg fikk brukt garn fra lageret. Det gir så god samvittighet å bruke lagergarn. Ikke for at det var så mye, men små skritt. Garnet er Geilsk tynn ull, og jeg aner virkelig ikke hvor lenge jeg har hatt det, men det begynner å bli en stund. Det hvite er Knit Picks Palette som jeg vært i lageret en halv evighet. En tur ut i Frognerparken i dag med Monstermønster for å ta bilder av litt strikk igjen. Kjølig vær, ja, selv om ikke høstfargene er påtrengende enda. Og siden jeg egentlig har bestemt meg for å gjøre ferdig en del WIPs, så har jeg selvfølgelig lagt opp et nytt prosjekt i dag.

(Normal - Eminem)














Back to normal! I want to cast on everything, all the projects. I have way too many projects on the needles. I have too little time to actually knit everything I want to knit. Back to normal! I signed up as a test knitter for Bluebell Sweater designed by The Munro Sisters. The sweater was a really fast knit, and I got to use some of my yarn from my stash. It gives me such a pleasure to use yarn from my stash. Not that it was that much, but small steps. The yarn is Geilsk thin wool, and I really have no idea when I bought it, but it is a while. The white is Knit Picks Palette and I had it in my stash for half an eternity. Took a trip to Frognerparken with Monstermønster today to take some photos of knitwear again. A bit chilly today, even though the trees didn't have the fall colors yet. And since I have decided to finish up WIPs, I cast on a new project of course.

(Normal - Eminem)

No comments: