Tuesday, June 26, 2018

Sing For The Moment

Varmen er tilbake igjen. Sola er her igjen. Strikkelysten er tilbake. Det er ferie, og i grunnen er det lite som kunne vært bedre. Jeg har fått tatt bilder av jakka jeg har strikket ferdig. De kommer i neste post. Det er noe med å ta bilder i strålende sol og 27 grader, mens du har på deg en ulljakke... Ikke så mange tilskuere og rare blikk. Det hjelper. Ikke for at jeg egentlig bryr meg sånn supermye om det heller. Og det morsomme er at jeg gikk forbi en kjent situasjon her om dagen. Kjente igjen en med-strikker med en gang. Vi flira litt og kjente oss igjen på hver vår ende av kamera. Sjekk ut bildet, og jeg vedder for at du kjenner det igjen. Jeg hadde egentlig lyst til å gå bort for å si hei og hvem er du? Men turde ikke. Det morsomme var å oppdage prosjektbildene på Instagram senere samme kveld. Sjekk profilen hennes, i_knit_wool. Jeg strikker fortsatt på teststrikkinga, selv om jeg burde strikke på en kofte eller en genser først. Ja, ja ... teststrikkinga fortsetter! Mangler noen få cm på bolen og ermene. Tror faktisk jeg kan få den ferdig før jeg drar på den ferien jeg hadde planer om å strikke den på.

(Tittel: Sing For The Moment - Eminem)


The heat is back. The sun is back. My knitting mojo is back. It's vacation, and nothing could really be better. I have even taken some project photos of the jacket I've finished. Coming up in the next post. It's something about taking photos when the sun is shining and the temperature is 27C while you're wearing a jacket made out of wool. Not too many spectators and weird looks. It helps! Not that I care too much about what other thinkg either. A funny thing happened the other day, we walked passed a very known situation. I recognized a fellow knitter right away. We laughed a bit and automatically felt with each our side of the situation. Check out the photo, and I bet you recognize it. I felt like going over to say hi, but I didn't dare to. The other funny thing, was to discover the actual project photos at her Instagram profile later the same evening. Check out her profile: i_knit_wool. I'm still knitting the test knitting, even though I should knit a jacket or another sweater first. Well, the test knitting continues. I just miss a couple of cm of the body and both sleeves now. I actually think I can finish it before I go on the vacation I planned to knit it on.

(Title: Sing For The Moment - Eminem)

No comments: