Thursday, February 25, 2021

On Your Way Now

 Bestemte meg tidlig at jeg ikke skulle være med på Garnbutikken Fortunas sokkealong i år. Så da strikket jeg sokkene de valgte for januar. De var så utrolig fine, og det går an å strikke et par uten å være med. Kjekt sånn med den alongen! Så kom februarsokkene, Perleribbsokker. Tenkte at de trenger jeg ikke å strikke. Men så fant jeg rød Arwetta, og det passer jo alltid med et par rødstrømper og spesielt til 8.mars. Strikket februarsokkene også, men jeg trenger jo fortsatt ikke være med på noen sokkealong ... 

Og mens jeg venter på mønsteret for mars, veier jeg opp mer av garnlageret mitt. Foreløpig er nummeret 35 kg, og jeg tror jeg er omtrent halvveis. Det går ikke fort, men jeg har det ikke travelt. Også har jeg fått en haug med motivasjon for å legge opp til nye prosjekter med garnet mitt. Kan hende jeg skal legge opp til noe nytt. Hva annet er der å gjøre for tida? 

(Tittel: On Your Way Now - Sharon von Etten)






I decided early not to join Garnbutikken Fortunas sock along this year. So I knitted the sock pattern for Januayr. They were just so beautiful, and it is possible to knit a pair without joining thee whole year. That's the good thing with this along! Then the February pattern came, Perleribbsokker. I definitely decided not to knit those. But then I found some red Arwetta, and it's always a good idea with some red sock, especially before 8. March. I knitted the February socks too, but I still don't have to join the sock along ...

And while I wait for the pattern for March, I weigh my yarn stash. The number so far is 35 kg. I think I'm almost half way. I'm not very fast weighing up the stash, but I'm not in a hurry. And I have got a lot of motivation to cast on several projects with my stash. I might cast on something new, but what else is there to do nowadays?


(Title: On Your Way Now - Sharon von Etten)

No comments: