Monday, December 21, 2020

Time

 Tiden går ... Snart er det jul allerede, og desember går alltid fort. Kanskje mest fordi jeg koser meg så innmari julekalenderen min. Og litt fordi jeg er altfor tregt ute med ting jeg skal gjøre før jul. Det er snart på tide å se bakover og forover. Og klarer jeg overhodet å komme i mål med prosjektet Free the Needles? Jeg er usikker, men jeg har god kontroll på prosjektene jeg har på pinnene. Det er heller ikke mye tid for å få dem ferdig, men jeg trenger så klart tid. Og hvordan var det med den garnslanking? Skulle tro at et år uten garnfestivaler og fristelser faktisk skulle få garnlageret ned i vekt. Det finnes nettshopping, I'm just saying. Også er det noe som heter strikkestopp. Skulle ikke tro det, men med mer tid hjemme har jeg faktisk fått strikket mindre. Det har jo vært et rart år på alle mulige måter, og det samme med strikkevanene mine. Jeg har nå fått ferdig en genser. Problemet er å få tatt et bilde mens det er dagslys. Det er utrolig lite dagslys for tida. Skal se om jeg klarer det i løpet av jula, men foreløpig blir det kun et lite detaljbilde for å bevise at det faktisk er en genser. 


(Tittel: Time - SG Lewis, Rhye)






Time flies ... Soon Christmas is here already, and December just flies away. Might be because I enjoy my Christmas calendar so much. And a bit because I'm too late with all the points on my to do-list. It's soon time to look back and to look forward. And can I manage to finish my Free the Needle project? At least I know what projects I have on the needles and how much I have left to finish them. I don't have too much time to finish them of course, but at least I am aware of it. And the yarn dieting? Should be the perfect opportunity since all the yarn festival and temptations were cancelled this year. But online shopping, I'm just saying. And my knitting mojo disappeared with the lockdown. One might believe that more time at home and less social life would make the knitting production increase, but nope. That didn't happen. I have finished a sweater, but the problem is to catch the daylight to get a decent photo. Maybe during the holidays? So far I took a detail photo just to prove I actually have knitted a sweater. 


(Title: Time - SG Lewis, Rhye)

No comments: