Friday, November 27, 2020

If We Make It Through December

 Så kan vi jo håpe at 2021 blir bedre ... For et par uker siden strikket jeg tre luer designet av Skeindeer. De er lette å strikke, kjappe og funker jo flott som julegaver. Hun har akkurat gitt ut 6 luemønstre, og de passer til kofter og genserdesign hun har gitt ut tidligere. Jeg rakk å strikke 3 av dem. Vet ikke helt om jeg skal gi dem bort i julegave eller ikke. Det hadde egentlig vært praktisk, for da hadde jeg jo hatt tre ferdige julegaver. Får se om noen er så heldige ... Jeg har brukt garn fra lageret, så klapp på skulderen til meg for å bruke av garnlageret. Ikke for at luene veier veldig mye, men garn fra lageret er bedre enn å kjøpe garn. Tror nok ikke jeg har slanket lageret sånn veldig mye i år, men det har i alle fall ikke økt voldsomt heller all den tid alle strikkefestivaler har blitt avlyst. Uansett, sjekk ut luemønstrene. Jeg strikket Kosekofte Hat,  Nordbakkan Hat og Isbre Hat

(Tittel: If We Make It Through December - Phoebe Bridgers) 












Let's hope 2021 is going to be a lot better ... A couple of weeks ago I knitted 3 hats designed by Skeindeer. They were easy and fast to knit, which will make them perfect for Christmas gifts. She has just published 6 hat patterns, and they go well with the previous jacket and sweater patterns she has published earlier. I managed to finish 3 of them. I haven't decided if I'm going to give them away as Christmas presents or not yeat. It would be practical since I would have been done with 3 presents already. Have to check if someone is knitworthy ... I have used yarn from my stash, so hurray for me destashing a bit. Not that the hats actually weigh so much, but at least it is yarn out instead of in. I don't think I have destashed as much as I planned, but at least I haven't bought as much as I planned either since all the knitting festivals cancelled. Anyway, check out the hat patterns. I have knitted Kosekofte Hat, Nordbakkan Hat and Isbre Hat


(Title: If We Make It Through December - Phoebe Bridgers) 

No comments: