Thursday, November 19, 2020

All I Need

 er en vest! Og er ikke alene om det! Vest er plagget akkurat nå. Alle har det! Så jeg endte opp med å strikke en vest, enda jeg egentlig har tenkt at vest ikke er plagget for meg. Jeg liker best gensere og jakker, for jeg fryser lett og armene bør dekkes av ull. Men jeg endte opp med en vest. Aurelia-vesten, designet av Maskemagi. Oppskriften kommer snart. Jeg endte opp med å teststrikke en vest. Jeg er absolutt ikke misfornøyd, og jeg tror nok at jeg kommer til å bruke vesten også. Den er strikket i Lima fra Drops Garnstudio. Lett å strikke og vest går unektelig fortere enn gensere og jakker. Ingen sleeve-island å havne på. Sånn sett burde jeg jo strikke flere vester. 


(Tittel: All I Need - Jake Bugg)










is a vest! And I'm not alone! Vest is THE garment right now! Everybody owns at least one. So I ended up knitting a vest, even though I have thought a vest wasn't really the garment for me. I really like sweaters and cardigans the best. I'm cold and freeze easily so I need wool covering my arms. But I ended up with the Aurelia vest, designed by Maskemagi. The pattern is out soon. I ended up test knitting the vest. I'm absolutely happy with the result, and I'm pretty sure I'm going to use it a lot as well. I used Lima from Drops Garnstudio. Easy to knit and a vest is a lot faster to knit than sweater and cardigans. No sleeve island to be stranded at. So, I should really knit more vests. 


(Title: All I Need - Jake Bugg)

No comments: