Saturday, April 18, 2020

Dear April

I år virker du som flere år lang, og jeg er ikke sikker på om jeg er så glad i deg lengre. Jeg håper mai blir bedre. Det kommer alltids en ny vår, en ny sommer, en ny hverdag og en ny normal. Jeg håper vi nærmer oss. I mens hold ut, vask hender og drøm om den dagen vi kan omgås med venner igjen. Det kommer også en ny vinter, og det er ikke min favorittårstid. Med denne genseren så er min tidligere kollega og venn forhåpentligvis klar for neste vinter. Den er strikket i Alpaca Bris fra Viking garn og oppskriften er "Mamma"-genser fra Viking garn. Strikket på pinne nr. 5 mm og 6 mm, og den er florlett og myk.

(Tittel: Dear April - Frank Ocean)






This year you seem to be several years long, and I'm not sure I like you anymore. I hope May turns out better. There'll always be a new spring, a new summer, a new working day a new normal. I hope we're getting closer. Until then, hang in there, wash your hands and keep dreaming about the day when we finally can be together with our friends again. There will be a new winter as well, not my favorite season. With this sweater my former colleague and friend will be ready for next winter, hopefully. It's knitted in Alpaca Bris from Viking Garn and the pattern is "Mummy"-Sweater from the same yarn company. I used needles 5mm and 6mm, and it's so soft and light.

(Title: Dear April - Frank Ocean)

No comments: