Thursday, March 21, 2019

House of Glass

En helg i strikkingens tegn. En helg med senkede skuldre, garntafsing, skravling, shopping og møte nye mennesker. Jeg snakker selvfølgelig om Edinburgh Yarn Festival. Jeg har ikke kjøpt garn i hele 2019. Det tror jeg, nei, vet jeg ryker i helga. Har egentlig planer om å holde meg til å kjøpe garn til planlagte prosjekter. Det holder sikkert omtrent i fem minutter, kjenner jeg meg selv rett. Hittil har shoppinga kun vært av andre ting, men i morgen, da blir det besøk på markedsplassen til Edinburgh Yarn Festival. Det blir gøy! Og sikkert dyrt! På flyet fra Oslo var mer enn halvparten på flyet ikledd ull. Jeg mistenker at de hadde samme planer som meg. Det var også mistenkelig mange norske folk i handlegata i Edinburgh i ettermiddag. Akkurat nå er det strikking og skravling i penthouse-leiligheten vi ble oppgradert til. Ikke så verst! Vi har utsikt til byen fra verandaen, men den har jeg ikke turt å bevege meg ut på.


(House of Glass - Cage the Elephant)






A weekend with knitting. A weekend with relaxing, touching yarn, talking, shopping and meeting new people. I'm talking about The Edinburgh Yarn Festival. I haven't bought any yarn in 2019. I think, no, I know I'm not going to keep that up during the weekend. I've made plans to keep it to planned projects, but I guess that will hold up about five minutes, if I know myself. So far I've only shopped other thing, but tomorrow, I'll go to the market place at Edinburgh Yarn Festival. How great! And how expensive! At the plane from Oslo more than half of the passengers were wearing something made of wool. I suspect their weekend plans were the same as mine. Suspiciously many Norwegian talking people in the shopping street in Edinburgh this afternoon too. Right now it's knitting and talking in our penthouse apartment we got an update. Not too shabby! We have a nice view of the town from our terrace, but I have to admit I haven't dared to walk out on it.


(House of Glass - Cage the Elephant)

No comments: