Sunday, February 24, 2019

I Guess I Just Feel Like


I guess I just feel like the joke's gettin' old
And the future is fading and the past is on hold
But I know that I'm open and I know that I'm free
And I'll always let hope in wherever I'll be
And if I go blind, I'd still find my way
I guess I just felt like givin' up today


Nja, kanskje ikke den mest optimistiske sangteksten, men bursdag og hjemmeeksamen hører ikke sammen. Jeg skal unne meg litt strikketid og Netflix i kveld. Ellers blir det en bursdag med eksamensskriving. Ikke den beste bursdagsfeiringa, men får ta feiringa seinere. Sånn til sommeren en gang, for våren ser i grunnen ganske travel ut. En av de fotoutfordringene på Instagram var å vise fram garnlageret. Jeg er veldig glad i lageret mitt, og spesielt glad for at det har kommet ut av kassene og inn i skap. Har ikke hatt tid til å sortere det ordentlig enda, men det kommer. Hittil bor det helt fint i skapene. Og det er ikke lenge til det får selskap, for snart er det Edinburgh Yarn Festival. Tipper at jeg får kjøpt noe garn der. Hittil i år har jeg ikke kjøpt noe garn. Belønning for at jeg har vært så flink og ikke kjøpt garn; kjøpe garn i Edinburg! En veldig naturlig belønning, sant? Og ja, jeg innser at det blir omtrent som å slutte og røyke og belønningen er en røyk. (Har hatt det som belønning en gang også.) 

(Tittel: I Guess I Just Feel Like - John Mayer) 










Might not be the most optimistic song lyric, but birthday and home exam does not belong together. I am going to use some time tonight for knitting and Netflix. Other than that this birthday is writing my exam assignment. Not the best birthday ever, but I can celebrate later. Some time around summer, since this spring is looking pretty busy. One of the photo challenges on Instagram was to show your stash. I love my stash, and I am so happy my stash is out of the boxes and now put into cabinets. I still haven't had time to sort it properly, but I will. As soon as all my exams are done. And my stash will soon get more company too. Edinburgh Yarn Festival is happening soon, and I can't imagine going without buying yarn. And hey, I've been a good girl and haven't bought any yarn so far this year. I deserve a reward, right? And the reward is to buy yarn in Edinburgh. And yes, I realize it's about the same as quit smoking and having a smoke as a reward. (I have tried that too.) 

(Title: I Guess I Just Feel Like - John Mayer) 

No comments: