Monday, September 24, 2007

I've been tagged

Jeg har blitt tagget av Felisi.

1. Link til den som har tagget deg.
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart!
3. Tagg 7 folk i slutten av blogginnlegget.
4. Legg en melding i bloggen deres og gi dem beskjed om at de er blitt tagget.

Syv sannheter om meg:

1) Jeg gjør som regel flere ting på en gang, strikker, leser, surfer på nettet og ser på tv samtidig f.eks. Klarer ikke å sitte stille eller ikke ha noe i hendene.
2) Orker ikke å gå barbeint i gress.
3) Kan ikke brett ut bøkene ordentlig når jeg leser dem. Andre får heller ikke lov til å brette dem ut. Hvis det knaker i boka når du leser den, får jeg gåsehud av angst.
4) Mamma var på konferanse da jeg gikk på barneskolen. Læreren min var så bekymret, fordi jeg var så stille og snakket nesten ikke. (Hvem skulle vel tro det nå? Det er helt sant!)
5) Jeg kan omtrent alle replikken til Friends utenat.
6) Jeg lærte å strikke da jeg var 4-5 år av en som jobbet i barnehagen jeg gikk i.
7) Alle bøkene mine står i alfabetisk rekkefølge.

Denne tror jeg har vært innom de fleste, men jeg tagger alle som leser dette.

1 comment:

Bai said...

Fant bloggen din via bloggbesøkrundetråden i hobbyboden. Fin blogg - og kjempemrosomt å lese om ditt nevrotiske forhold til bøker. Mine bøker blir heller ikkje bretta ut, og dei står alfabetisk i hylla. Godt det ikkje bare er meg som er gal.