Tuesday, February 06, 2007

VM-along

Ja, så ble det en strafferunde på meg. Måtte rekke opp igjen, for den ble litt liten til meg. Søndag strikket jeg 15 cm på bakstykket, mandag måtte jeg rekke alt opp igjen, men fikk takk og pris strikket opp til der jeg var. Så egentlig gjorde jeg liksom ikke noe på mandag. Sånt er til å bli irritert av. Håper på å få strikket en god de neste kveldene.

Jeg har også strikket nesten ferdig en Nøstebarn-dress i rosa. Kunne blitt ferdig på søndag, men gikk tom for lyserosa garn. Veldig kjedelig, og får ikke kommet meg dit før på torsdag. Da skal jeg bli ferdig. Har veldig mye på pinnene for tiden.

På pinnene akkurat nå:


  • Kiri-sjal, mangler 4 gjentakelser og fellinga - Ferdig.

  • Baudelaire-sokker, har strikket foten på den første sokken 3 ganger og er litt lei, men skal bli ferdig.

  • Nøstebarn-dress, mangler 20 omganger pluss hals og kanter. Må kjøpe mer garn. Ferdig.

  • Eris, har kun strikket en side av kragen.

  • Votter fra vottealongen på Hobbyboden. Har strikket nesten en vott, mangler tommelen.

  • En lapp til GAAA-teppet, den første.

  • Jakke til meg, mitt VM-along-prosjekt.

Må strikke ferdig prosjektene og unngå å begynne på noen nye. Tja, vi får nå se om det holder. Skal nå aller først gjøre ferdig jakka mi og Nøstebarn-dressen.

No comments: