Saturday, February 17, 2007

Vinterferie og VM-along

Da har vinterferien startet. Ikke helt den starten vi håpet på, siden tulla ble syk i går. Vi hadde store planer om å ake og kose oss ute, men i stedenfor ble det en innedag med mye soving på tulla. Lillegutt har vært i topp form i dag. Det eneste bra med dette, er at jeg har fått strikket en god del. Jeg har strikket en blå hals til Farger-alongen. Skal gi den i gave. Jeg har også fått startet på februar-lua.





Bakstykket på VM-prosjektet mitt. Må nok blokkes litt, ja.

The back of my jacket I knit for Vm-kal.



Forstykkene og det ene ermet på jakka.

The front and one of the arms of the same jacket.



Mitt bidrag til Et år i farger, en blå hals.



My February contribution to A year in colours, a blue neck.

Min februar-lue.

My February-hat.


Winterbreak is here. Not quite the start we hoped for, since my daughter got sick yesterday. We had big plans on a day out in the snow, but instead we ended up inside with a lot of sleeping for my girl. My little man has on the other side been in a great mood today. The only positive thing about this, has been the time to knit. I have knitted a neck for my A year in color-kal. It's a gift. I have also started the February-hat.

1 comment:

Jo said...

I'm sorry to hear your daughter is sick, too - I hope she feels better soon.