Tuesday, February 27, 2007

Finishing projects

Nå har jeg endelig gjort ferdig januar/februar-vottene. De ble små og passer akkurat meg. Jeg har ikke de største hendene, så de er små i størrelsen.

Now I'm finally done with the January/February-mittens. They are small and fits me, but I haven't got big hands, so the size is quite small.

Jakka til VM-alongen er snart ferdig også. Har kun hals og heklekant igjen. Regner med at jeg klarer å bli ferdig med den før VM er over.

My jacket for the World Championship-kal is done soon. I have only the neck and the crocheted edging left. I will be done before the kal is over.

Har startet på sokker til meg, toe-up sokker fra Knitty. http://knitty.com/ISSUEfall06/PATTdiamante.html Strikker dem i Opal Hundertwasser. Veldig fine farger.

Haves started knitting on some sock for me, toe-up socks from Knitty. I knit them in Opal Hundertwasser.

1 comment:

Anonymous said...

For et nydelig garn,det må da bli noen flotte sokker.