Sunday, February 27, 2022

Come Away With Me

 For første gang på over to år krysset jeg landegrensene. Og det ble Paris, vårstemning i vakre Paris. Det ble både bokbutikker, en garnbutikk og veldig mye av de typiske turisttingene. Så deilig å reise igjen, å oppleve steder. Ble ferdig med Savasana Cardigan designet av Winter's Weather Knits, og fikk tatt bilder i Paris. Mønsteret er ikke publisert enda, men det kommer snart. Jeg strikket min i en tråd Nord og en tråd Kid Silk Mohair, og den ble skikkelig varm, myk og god. Tror nok at jeg kommer til å bruke denne mye, men forhåpentligvis neste sesong. Jeg håper liksom at det blir litt varmere framover. Også krysser jeg fingrene for at en gal mann i Russland ikke skal ødelegge for mye av 2022 før noen får stoppet han, så kanskje kan 2022 bli bedre enn 2021. 

(Tittel: Come Away With Me - Norah Jones) 























For the first time in two years - a journey to another country. And I travelled to Paris, beautiful Paris in the early spring. I visited both book stores and a yarn store, and of course all the tourist things you have to do in Paris. So great to be traveling again and to see new places. I also finished my Savasana Cardigan designed by Winter's Weather Knits and took some photos in Paris. The pattern is not published yet, but it will be very soon. I knitted my cardigan using one thread of Nord and one thread Kid Silk Mohair, and it turned out real warm, soft and just lovely. I predict I will use this a lot, but hopefully not until next season. I really hope we get warmer weather now. And also crossing my fingers a crazy man in Russia will be stopped before ruining 2022. 

(Title: Come Away With Me - Norah Jones) 

No comments: