Friday, February 14, 2020

Believe

Har fortsatt trua! Har fortsatt brukt mer garn enn jeg har kjøpt i 2020. Jeg har fortsatt skrevet opp og ført inn alt jeg har brukt og kjøpt. Fortsatt kontroll! I tillegg var jeg smart nok til å sette denne genseren på min MakeNine, så nå har jeg faktisk gjort ferdig to av mine MakeNine. Juksa kanskje litt, siden jeg fant 8 mønstre og lot det være en åpen rute, da. Men 2 av 8 er jeg veldig fornøyd med i februar.  Og jeg har fått ferdig en ny genser, Feather-genser av Sanne Fjalland. Den er strikket i lammeull fra Sanne Fjalland. Kjapp strikk, god oppskrift og jeg liker veldig godt de lange vrangbordene på ermene og bolen. Har en anelse at denne kommer til å bli mye brukt. Garn og oppskrift var i julekalenderen min i fjor. Jeg elsker julekalenderen min! 255 g mindre garn i lageret. Til sammen i februar har jeg strikket opp 491 g. Ikke så verst! 

(Tittel: Believe - Meek Mill, Justin Timberlake)











I still believe! I have still knitted up more yarn than I have bought in 2020. I have still written down and put everything up in Ravelry of what I have finished and bought of yarn. And I was smart enough to put this sweater in my MakeNine, so now I have finished two of my MakeNine. I might have cheated a bit, since I only put up eight projects and let one be open in case of new pattern releases during 2020. But I'm happy with 2 out of 8 in February. And I have a new sweater. Feather-sweater by Sanne Fjalland. I used the original yarn from Sanne Fjalland, lambs wool. I really like the long ribbing on the sleeves and the body. I have a feeling I'm going to use this a lot. Both yarn and pattern was part of my Christmas calendar from last year. I love my Christmas calendar! 255 g less yarn in my stash. All together in February I have knitted up 491 g so far. Not too bad! 

(Title: Believe - Meek Mill, Justin Timberlake) 

No comments: