Wednesday, December 25, 2019

Up All Night

Noen som måtte sitte oppe før jul for å få ferdig julegaver? Jeg trengte ikke det, men så er nok eneste grunnen til det at noen av julegavene ikke skal gis bort før i morgen. Jeg ligger ellers veldig langt unna det jeg hadde håpet kunne være et mål. Nemlig å starte 2020 med et prosjekt på pinnene. Jeg har en haug med prosjekter på pinnene. Og ikke kommer jeg til å klare og bli ferdig med mange av dem før 2020. Tror jeg må bruke januar til å bli ferdig med prosjekter. Som alltid på tampen av året, ser jeg framover og jeg er en evig optimist. Så klart jeg skal klare å holde fullstendig oversikt over garnforbruk og garninnkjøp i 2020, så klart jeg skal klare å holde antall prosjekter på pinnene til et levelig antall, så klart jeg skal strikke mest av lagergarn, så klart jeg skal minke lageret ... Hørt det før? Hvert eneste år. Men jeg skal ha for at jeg ikke gir opp da. Jeg skal så klart bli flinkere til å blogge oftere også.

Bilder: Mine top ni bilder i år på Insta (Strikkeann) og litt av den fantastiske julekalenderen min.

(Tittel: Up All Night - SAULT) 







Did you have to be up all night to finish the last Christmas presents? Not me, but the only reason I didn't have to, is because I'm giving away some presents tomorrow. I am really far away from what I wanted, to start 2020 with only one project on the needles. I have so many projects on my needles I can't even count them and I know I can't finish them before 2020 either. I have to use January to finish up projects. As always at the end of a year, I'm looking forward. And as always I'm an optimist. Next year I'm totally going to keep track of yarn knitted up and yarn bough, and of course I'm not going to buy more yarn than I knit, and my yarn is really going to be great this year. Hear it before you say? Of course, every year, same procedure. But one point for not giving up at least. And of course, I'm going to be a lot better in blogging too. 

Photo: My top nine at Instagram (strikkeann) and some of my great calendar this year. 
(Title: Up All Night - SAULT) 

No comments: