Friday, December 27, 2019

Treat People With Kindness

Og noe av snilleste en strikker gjør mot andre, er å strikke noe. Bestemte meg jo egentlig for ikke å strikke noen gaver, men ombestemte meg igjen. Som vanlig. Angret jeg på det underveis? Jepp, absolutt. Som vanlig. Rakk det. Nesten. Må innrømme at den stakkars julekalendervennen min måtte åpne et bilde av hva som kommer, sånn når jeg er ferdig med å strikke det. Så romjula blir brukt til å strikke ferdig noen julegaver. Her er de gavene som ble ferdige. 4 Osloluer strikket i dobbel tråd Arwetta Classic og et par Rognebærvotter strikket i Rauma Finull, Pickles Pure Wool. Så får jeg se hvor mye jeg får strikket i romjula. Hadde vært greit å gjøre ferdig noen av de mange WIPene jeg har på pinnene. Tviler egentlig på at jeg får ferdig så mange, men romjula er lang, er den ikke? 


(Tittel: Treat People With Kindness - Harry Styles)










And about the nicest thing a person can do, is to knit something to another person. I decided not to knit any presents this year, but then I changed my mind. As usual. Did I regret that decision? Yes, absolutely. As usual. But I made it. Almost! I have to admit my calendar friend had to open up a photo of a present of what is coming, once I'm done knitting. So the days before New Years Eve will be spent finishing up some presents. Here are the presents I actually finished. 4 Oslo hats knitted in two threads Arwetta Classic and a pair of Rognebær mittens knitted in Rauma Finull, Pickles Pure Wool. And maybe I'll be able to finish up some more the next days. Would have been nice to finish up some of my many WIPs, but I doubt I can finish up a lot of them. But again, there are so many days between Christmas and New Years Eve, right? 


(Title: Treat People With Kindness - Harry Styles) 

No comments: