Sunday, May 19, 2019

Doin' Time

Jeg skriver på masterskisse. Jeg har ikke mange ord igjen. Men det skal liksom henge sammen også. Deadline i morgen kl.23.59. Et hav av tid til. Jeg teststrikker en kofte. Jeg har strikket omtrent 15 cm på bolen. Deadline er 1. juni. Et hav av tid til. Jeg leser til muntlig eksamen. Det er 2000 sider på pensum. Eksamen er 6. juni. Et hav av tid til. Drukner snart i dette havet av tid ...

Og hva gjør jeg da? Jo, jeg graver i garnlageret mitt og finner fram garn til et nytt prosjekt. Neste prosjekt ut er Navelli av Caitlin Hunter. Det har jeg i alle fall tid til nå. Hvilken fargekombinasjon, nummer 1, 2 eller 3?

(Tittel. Doin' Time - Lana del Rey)








I'm writing a thesis for my Master's degree. I don't have a lot words left. But it's supposed to make sense too. Deadline tomorrow one minute before midnight. An ocean of time. I'm test knitting a jacket with stranded knits. I have knitted about 15 cm on the body. Deadline is 1. June. An ocean of time. I'm studying for my oral exam. I have 2000 pages to read and to understand. The exam is 6. June. An ocean of time. I'm going to drown in this ocean of time soon ...

So what do I do? I dive into my yarn stash and dig out yarn for a new project. Next project out is Navelli by Caitlin Hunter. I have time for that now, right? What color combo is the best, number 1, 2 or 3?


(Title: Doin' Time - Lana del Rey)


1 comment:

Elisabeth said...

Lykke til med eksamener, og kos deg godt med garnlageret i havet av tid :)