Friday, January 11, 2019

Lost In The Fire

Vi har peis! Det er så digg! Jeg elsker varmen fra peis, lyden og bare det å se på flammene. Også nærmer vi oss snart helt ferdig med å pakke opp flyttekasser. Det er en igjen. Den har navnet mitt på. Den skal tømmes i løpet av helga. Det skal bli bra med å lande helt i nytt hus! Det blir mer strikking av sånt. Jeg må jo få tid til en del strikking med mine hårete mål. Hittil har jeg kun fått ferdig et prosjekt, et par sokker i Fabel. Men jeg har kun å sy sammen en Dorthe Skappel-genser, sy ermene og strikke hals på en Marius-genser og en sokk på et sokkepar. Tror kanskje jeg kan klare å få ferdig i alle fall to av de prosjektene i løpet av helga. Må jo nesten det, for jeg er allerede bakpå med antall ferdige prosjekter. Har jo gått for to ferdige prosjekter pr. uke. Første prosjekt i 2019 er et sokkepar i Fabel, str.38.

(Tittel: Lost In The Fire - Gesaffelstein, The Weeknd)








We have a fireplace! I love it! I just love the fire place, the sound of it and I can just look at the fire for hours. And we are really getting close to empty all the boxes. It's just one left. It got my name on. I'm going to empty it during the weekend. It's going to be so great to just make this house to a home. And of course I get more knitting time when all the boxes are unpacked too. And since my goals for the year are pretty high, I need a lot of knitting time. So far I've only finished one project, a pair of socks in Fabel. But I only have to sew together a sweater, sew the sleeves in and knit the neckline on a Marius sweater and one sock left to knit on another pair of socks. I think I can finish at least two of those projects during the weekend. I really should if I want to keep up with my goal, two projects every week. First project in 2019 is a pair of socks knitted in Fabel from Drops, size 38.

(Title: Lost In The Fire - Gesaffelstein, The Weeknd)


No comments: