Sunday, January 14, 2018

The Truest Stars We Know

Så, hvem er egentlig det? Stjerna i livet ditt? Tror de ekte stjernene er de menneskene som får oss til å  føle oss bra med oss selv, og jeg har en god del stjerner i mitt liv. Mennesker som får meg til å føle meg godt, gjør meg blid og som jeg virkelig trives sammen med. Et av de menneskene feiret dagen sin i går, og det er så hyggelig å være der og ta del i det. Passer jo bra at jeg dykka ned i lageret og strikka Stjerna av Marion Louise Randsem. Utrolig bra mønser og likte toppen på lua også. Mønsteret er fra boka Luer. Jeg strikket lua i alpakkarester fra Drops, og jeg klarte å få den ferdig på to kvelder.

(Tittel: The Truest Stars We Know - Iron & Wine)




So, who is that really? The star in you life? The true stars are the people who make us feel good about us selves and I have to say I have some stars in my life. People who make me feel good and makes me feel happy, people I really love spending time with. One of those people celebrated her birthday yesterday, and it's such a pleasure being there and being able to take part of it. Makes totally sense I dived into my stash and made a hat after the pattern called Star by Marion Louise Randsem. Incredible well-written pattern and I love the top of the hat. The pattern is from the book Luer (hats) by Marion Louise Randsem. I used leftovers from alpaca from Drops, and I managed to finish it in two evenings.


(Title: The Truest Stars We Know - Iron & Wine)

No comments: