Tuesday, August 16, 2016

Under Pressure


Jeg er en sånn type person som jobber best under press. Deadline-junkie, trenger ikke tid for å få ting gjort, men en tidsfrist. I tillegg liker jeg en utfordring. Har meldt meg på krealegene og Ravellenics, og begge disse ender når OL er over. Det betyr; ikke lenge til. I tillegg har jeg meldt meg på Stashdash, som betyr å minke lageret. Stashdash ender samme dato som krealegene og Ravellenics. Målet mitt i Stashdash var å strikke opp 15 km. Jeg  mangler litt for å nå det. Jeg kunne også tenkt meg å fullføre en Marius-genser til krealegene og Ravellenics. Ja, så da må jeg legge opp til en, da. La opp og strikket to omganger i går kveld. Tok med strikketøyet på strikkevennlig jobb i dag. Etter jobb var det strikkecafé. Nå er det snart håndballkamp, og jeg tror jammen det blir litt strikking mens den pågår også. Hittil har jeg strikket 28 cm på bolen. Satser på å få ferdig bolen opp til ermehull i kveld. Tidsfrist er lørdag.

(Tittel: Under Pressure - Queen og David Bowie)



I'm a person who works best under pressure. Deadline junkie, I don't need time to get things done, but a deadline. I love a challenge. I've signed up for krealegene and the Ravellenics, both ends when the Olympics are over. In other words; soon. I have also signed up for Stashdash, which means decreasing my stash. Stashdash has the same deadline as krealegene and The Ravellenics. My goal for Stashdash was to knit 15 K. I still have some left to get there. My plan for krealegene and The Ravellenics was to finish a sweater. So then I have to cast on one, then. Casted on and knitted the first two rounds last night. I brought the knitting to work today. After work there was knit night. Soon the handball game starts, and I think I'll do some knitting while watching. So far I have 28 cm of the main body. I hope to finish the main body up to dividing for sleeves tonight. The deadline is Saturday.

(Title: Under Pressure by Queen and David Bowie)

No comments: