Monday, January 07, 2013

Baby, can I Hold You?

Et nytt familiemedlem, så søt og liten. Jeg har strikket en Milo med striper til den lille prinsen. Jeg har aldri strikket Milo før, men jeg har sett på mønsteret mange ganger. Det er et lett mønster å følge og strikke. Neste gang jeg strikker det, gjør jeg nok noen små forandringer. Det er ganske lett å forandre mønsteret slik at det blir personlig, tror jeg. Det som ikke var så lett var å ta bilde av den grønnfargen jeg har strikket den i. Den er sånn sjøgrønn og veldig fin grønnfarge, men her blir den bare grå og rar. Hadde vært kjekt med litt dagslys i noen flere timer enn akkurat de timene jeg er på jobb.




A new family member, so cute and so tiny. I finished a Milo in stripes to him, little prince. I've never knitted a Milo before, but I looked at the pattern a hundred times before. It's an easy pattern to follow and to knit, and next time I knit it I think I do some changes. It's real easy to change it into your own personal pattern too, I think. What's not that easy is to take a picture of the lovely sea green color I knitted the Milo in. You guys just have to take my word for it, since the pictures doesn't show the nice color of green. More daylight would be nice, now it's only daylight the hours I'm at work.

2 comments:

AnnetteK said...

Så enkelt og flott.
Jeg har også sett på det mønsteret der noen ganger... Kanskje på tide å strikke det snart? Fikk i alle fall en dose inspirasjon igjen nå :)

Anonymous said...

Så fin den blé!
Jeg har strikket 3 miloer, to med forskjellige av de vedlagte flettemønstrene, og 1 med en blomsterbord nederst. Det kommer garantert til å bli flere miloer her i huset, for det er så lett å forandre på, som du sier!

God helg!
Klem fra Nord :)