Thursday, August 19, 2010

Purple for My Little Girl

Jeg bruker garn fra garnlageret for tiden og prøver å strikke plagg. Har tenkt å prøve meg på 36 plagg i løpet av et år, og nå er vi inne i den siste måneden. Jeg har nå 30 plagg med denne søte toppen i Babysilk fra DSA. Toppen heter Llani og egentlig en sommertopp. Men siden tulla mi er veldig varm av seg, tenkte jeg at en topp i alpakka med korte ermer kan være greit i overgangsperiodene og når det ikke er altfor kaldt.

I'm trying to use yarn from my stash and at the same time knitting garments. I'm still trying to reach 36 garments during a year and this month is the last month of the along. I have now 30 garments with this cute top in Babysilk. The top is knitted after a pattern called Llani and is really a summer top. My daughther isn't that cold as me during winter, so I thought this was perfect on days that aren't tooo cold.

9 comments:

Mirdiz said...

30 plagg allerede i år, du er utrolig produktiv! :)

Kjempefin topp i herlig farge:)

Cecilie.../FrkChilli said...

Den var jo bare ubersøt:)
Og du er helt sinnsykt produktiv!!!
jeg bøyer meg i støvet:)

Sisselshverdag said...

Den var nydelig, skulle ønske jeg hadde ei jente å strikke til av og til. Gutta mine er ikke så interresserte, men er det noe de ønsker seg så får de det :)

Ha ei nydelig helg :D

Ruth@ said...

Hei på deg..
savnet deg i går...
Synes ikke det var lenge siden jeg tittet innom her, men som du har produsert da...

Ha en fin helg og kos deg...

LisaM said...

Kjempe fin topp:) Og fargen er jo bare nydelig:)))

Unknown said...

Supersøt topp! og som de andre kommenterer 30 PLAGG... Jeg bøyer meg i støvet :-)

AnitaK said...

Som alltid: Schjæmpefiiin!!! Og 30?? Jeg tror jeg dåner... Ha en flott hyttetur, skulle ønske jeg var der! Klemmer i fleng

Moan said...

Supersøt!
Likte halskanten veldig godt.
Ha en god helg!

Anita Tørmoen said...

Det var en kjempefin sommertopp:)