Wednesday, February 24, 2010

Heaven or damned?

Jeg har vært med på bokbyttegavering på Ravelry, og jeg har nok en gang vært utrolig heldig med min venn. I dag fikk jeg gaven fra henne, og det er bare den mest perfekte gaven noensinne. Ja, jeg vet jeg sier det omtrent hver gang og jeg mener det også. Denne gaven hadde temaet vampyr, og det passer jo meg ekstremt bra i disse dager. Jeg fikk den første boka i True Blood-serien, og den har jeg ønsket meg lenge. Har hatt boka i ca.10 minutter og har allerede klart å starte på den. Gleder meg til å lese den boka.

I joined a bookswap at Ravelry and yet another time I've been so lucky with my swap friend. Today my gift arrived and it's just the most perfect gift ever. Yes, I know I say that almost every time, but I mean it every time I say it. This gift had the theme vampire, and that's just me these days. I got the first book of the True Blood series and I've wanted that for a long time. I've had the book for about ten minutes and have already started reading it. I'm looking forward to read this book.



Jeg fikk også det fineste bokmerket som finnes. Team Edward, jada, litt vampyrgal og Twilight-gal, og da er jo det bokmerket perfekt. Gjett om det kommer til å bli brukt, eller rettelse, det er i bruk i boka allerede.

I also received the finest bookmark ever. Team Edward, yes, a bit vampire nuts and Twi-hard, but then again, the most perfect bookmark. Guess that's going to be used a lot, or actually, it's already in use in the book.


Se på de herlige fargene i Malabrigo Lace-garnet. Joda, de minner litt om vampyr-farger og er helt herlige. Gleder meg til å strikke et sjal i det garnet.
Og til sist, en sjokolade med chilismak og badeskum i blodrødt. Herlig! Tusen takk for en flott gave, glitterkitty.

Look at the lovely colors of the Malabrigo Lace skein. Yes, the colors can remind a bit about vampire colors, lovely. I'm looking forward to knit a shawl in this skein. And to top it all, a chocolate bar with chili favor and a foam bath with blood red color. Lovely, lovely. What a great gift! Thank you so much, glitterkitty!

17 comments:

jannelea said...

Flott gave! Kos deg kjempemye!

Felisi said...

Hyggelig med fin gave, og stas for mottaker at den var så perfekt :)

Ruby said...

Du verden, det var noe til gave! Så artig at den som sendte det traff så bra!

Tess said...

Så flott pakke du har fått! Garnet hadde en nydelig farge!
Chilisjokolade er en av mine favoritter, men veldig vanskelig å få tak i her. Men det er kanskje like greit :-)

wuthering_alice said...

You are very welcome :)

Xhantippe said...

Flott gave! Er også trueblood fan, venter spent på at sessong 3 skal bli ferdigfilmet. Men jeg er nok mer team-jake enn team edward. Flotte Bellavotter også!

Jordmor-Hanne said...

Ja,denne gaven var du heldig med! Vampyr er spennende, og garnet var absolutt passende til kategorien :)

Margrethe said...

Pakken var jo midt i blinken for deg!

Shopping i USA er generelt billig, men man blir jo noe blindet av aa bo her en stund ogsaa. Etterhvert slutter man aa sammenligne med Norge og sammenligner heller med andre butikker i USA, da blir ting straks dyrere. Sikkert ikke dumt det, tatt i betraktning at hele livet mitt skal faa plass i to kofferter i juni.

Mariann said...

Riktig så riktig det der

Elin said...

Oj, så fin gave! Det er så koselig å få noe annet enn regninger i posten. Garnet er kjempefint! Her i huset er det 15-åringen som er vampyrfan og leser det meste han kommer over innen den sjangeren. Ha en fortsatt fin uke!

Nora said...

Det er kjekt med slike gaver i postkassa. Nydelige farger på garnet, men vampyrer og sånt kan jeg styre meg for... hihi

sol said...

Det var en flott gave :) Sjokolade med chili er knallgodt, kos deg!

june said...

Det car virkelig en utrolig flott gave, nyt den:-)

frøken ij said...

Gratulerer med dagen i går :)

Anlen said...

Herlig gåve, forstår eg:) Eg deler ikkje heilt denne fascinasjonen for vampyrar, men det er kanskje berre eg som er treg... Flott garn er det uansett!!

Anonymous said...

Det må jeg si var litt av en gave! Det var jo helst garnet jeg falt for, da.
Dessuten ramla jeg pladask for den herlige genseren!!! Den var flott!

nragnhild said...

Åhh... For en fantastisk gave! :)