Wednesday, April 29, 2009

Cat mittens

En katteglad kollega skulle gifte seg i helgen. Hva lager man i gave? Jo, egentlig kjærestevotter, men tiden strakk ikke til, så da ble det Muffin sine kattevotter. De var morsomme og lette å strikke. Jeg brukte Nagano fra Gjestal jeg har fått i Hemmelig venn gave for en god stund siden. Vottene veier 86 gram.

A catloving colleague was getting married this weekend. What to do for a gift? Well, yes, really you knit Muffin's cat mittens. They were easy to knit and fun. I used Nagano from Gjestal, which I got in a Secret Pal gift at Hobbyboden a long time ago. The mittens weigh 86 grams.

3 comments:

Trulte said...

Nydelig votter. Den pusekatten har jeg sett både på votter og annet strikket. Den er så fin. Og fargevalget ditt på vottene liker jeg godt.

Hobbymegher said...

De ble kjempefine. :0)

Jeg har også det mønsteret og må nok få strikket meg et par, ja.

Hannes hage said...

Kjempefine votter. Perfekt for en kattegald kropp. Skulle gjerne ha hatt slike votter, for jeg elsker katter. Ha en riktig god langhelg.