Friday, December 28, 2007

Christmas presents

Jeg har åpnet gavene fra mine hemmelige venner på Hobbyforum og Hobbyboden. Flotte pakker og jeg skal nok finne noe å bruke garnet på. Tusen, tusen takk til dere begge! Den øverste er fra baltus på Hobbyboden.


I have opened my gifts from my secret pals at Hobbyforum and Hobbyboden. Great presents and I'm sure I can find something to knit from the yarn. Thanks a lot to both of you! The top one is from baltus at Hobbyboden.


Romjula er rolige dager og jeg har fått strikket en god del, men har ikke somlet meg til å ta bilder av det enda. Skal legge inn bilder når jeg kommer meg hjem. Fortsatt god jul og godt nytt år.


The Christmas holidays are peaceful days and I have knitted quite a lot, but haven't taken pictures of what I have knitted. I'll take some pictures and promise to put them out here when I get home. Have merry Christmas and a happy new year!

3 comments:

Anonymous said...

Se her var det mye nytt og lekkert garn ja!
Ønsker deg og dine et godt nytt år!

Anonymous said...

Så masse fint garn du har fått deg.
Ønsker deg et riktig godt nytt år..

Helene said...

Godt nytt år :)