Wednesday, August 29, 2007

Harry Potter-mania

Endelig fikk jeg også Charmed Knits i posten. Det er så mange som har snakket om denne boka og startet å strikke derfra. Det var en tykkere bok enn jeg trodde og med mye fint. Jeg fikk også en sokkebok i posten. Mange flotte sokker der, og om jeg hadde sokkedilla fra før, så fikk jeg det med denne boka.
Finally I got the Charmed Knits in the mail. There are som many people talking about this book and knitting stuff from it, so I had to buy it. It's thicker than I thought and so many nice patterns. I also got a sockbook in the mail. So many really beautiful socks, and if I didn't have a thing for socks, I certainly got it now.

Kommer jeg nok til å strikke en del fra Charmed knits, hvis jeg får tid. Startet med et Harry Potter-skjerf. Dette skal bli en julegave, men det blir så fint at jeg har veldig lyst på et selv også. Dessuten fant jeg votter og lue som jeg kunne tenke meg. For en med sokkedilla, hadde det vært morsomt å ha Harry Potter-sokker også. Det var noen gensere som var fine der, og ja, et var det med tid igjen. Døgnet strekker bare ikke til. Jeg har en lang liste med ting jeg vil strikke, men ikke snakk om at jeg rekker alt.


I found a lot of stuff I want to knit from Charmed knits, if I can find the time that is. I have started with a Harry Potter scarf. It's a Christmas present, but it's turning out really nice, so I would like one for myself as well. I also found some mittens and a hat I want. And for a person with a thing for socks, a pair of Harry Potter socks would do fine. Some nice pattern for sweaters as well, and yeah, wasn't it the issue with time again. The day is not long enough for all the things I want to knit. I have this endless list of things I want to knit, but no way I'm going to make it.

9 comments:

Jane said...

Jeg blir helt misundelig over den flotte sokkebog du har fået. Jeg er nemlig osse glad for sokker;-)
Klem Jane

Anonymous said...

Skikkelig flott skjerf! Jeg tror jeg må få tak i harry boken jeg å......

Anonymous said...

Åh - fine bøker!

Fru Dart said...

Grattis med nye bøker. Alltid kjekt med nye oppskrifter. Men vet hva du snakker om når det gjelder tid *sukk* Regnbuesjalet ditt var knallstilig. Blir i godt humør bare av å se på det ;-)

Hobbygåsa said...

Mitt første sokkepar er det kjedeligste jeg har strikket i hele mitt liv, men så kjøpte jeg flerfarget garn og strikket etter mønster og nå er plutselig sokker kjempegøy!! Må nok skaffe meg en slik bok jeg også...

Anonymous said...

De bøkene så fine ut! Lurer på om jeg må bestille meg HP også, er sikkert noen greie gavetips der... Du må kose deg med bøkene og strikking i helga!:) PS: Det sjalet under var helt nyydelig! :)

Anonymous said...

Hei, og takk for besøk i bloggen. Du spør meg om mønster til sauene mine, jeg har kjøpt det på StrikkInnom, det er et Fibertrends-mønster.

Gøy med Harry Potter-strikk!!! Jeg holder på med Weasley-genseren. Det skal bli julegave til en nevø!

God helg!

Anonymous said...

http://lumerkoz.edu It is a very good thing, http://soundcloud.com/furosemide bhead valuesmaria http://www.ecometro.com/Community/members/Buy-Cephalexin.aspx catalonia http://www.lovespeaks.org/profiles/blogs/buy-valtrex paving http://www.lovespeaks.org/profiles/blogs/buy-norvasc reportform mammal http://riderx.info/members/Buy-Hydrocodone.aspx mosts calligraphy

Anonymous said...

Hei sann =) Lurer på hvordan du fikk tak i den Harry Potter boken? Har veldig lyst på den selv.