Wednesday, January 10, 2007

Black Sea Hat

Da er jeg ferdig med januar-lua, the Black Sea Hat av Grumperina. Min ble rosa. Den er strikket i Juvel-garn. Passet perfekt til tulla mi, og siden den er rosa falt den i smak.



I vottealongen har vi fått mønster. Mine votter blir brune og hvite. Har kommet i gang, og vott nr.1 er snart ferdig.



Synes Opalgarnet er veldig flott å strikke sokker i. Det er så tynt og herlig. Nå har jeg fått strikket meg et par sokker i Opal-garnet jeg fikk i hemmelige gavevenn for en stund siden.



På pinnene for øyeblikket har jeg en svart Odessa-lue og vottene til vottealongen. Litt stolt av meg selv for at jeg ikke har startet på flere prosjekter enn det. Det er jo ikke store prosjekter, så det kan jo hende jeg klarer å gjøre dem ferdig før jeg starter på noe nytt også.


No comments: