Monday, July 31, 2006

Tilbake til hverdagen

Eller snart i alle fall. Tulla hadde sin første dag i bhg etter ferien. Vi ventet på noen fra forsikringsselskapet, men ingen dukket opp. I løpet av et par dager, sa de da vi ringte. Får håpe de kommer i morgen. Det lukter ikke veldig godt i kjelleren vår nå. Klesvasken begynner å hope seg opp også.

I dag har jeg fått strikket min første Odessa-lue. Jeg sier min første, for jeg merker at jeg kommer til å strikke flere av dem. Den første er til tulla. Hun valgte turkis. Jeg synes den ble frisk i fargen og fin, så jeg tror kanskje jeg strikker en til meg selv i samme fargen. Ellers tror jeg nok jeg kommer til å strikke noen og gi bort i julegave.

Rakk også å gjøre ferdig gensern til tulla. Den er ferdig montert og greier.

Fikk også såvidt begynt på en FBS i kunstgarn. Rakk ikke strikke så langt på det, men skal jobbe mer med det i morgen.

No comments: