Sunday, January 10, 2021

Last Words

 Famous last words ... Jeg kan klare å gjøre ferdig de påbegynte prosjektene min i løpet av januar. Joda, det går sikkert bra det! Så lenge jeg ikke får opplegg-syken, da. Alle vet jo at belønning for å gjøre ferdig et prosjekt, er å legge opp et nytt. Så nå har jeg gjort ferdig tre prosjekt, og er på god vei ned i antall prosjekter på pinnene. Gjorde det eneste naturlige; la opp til to nye. Jeg kunne gjort ferdig et annet prosjekt ... Jeg kunne det, og det hadde sikkert vært smart. Men gøy? Nei, det gøye er jo å legge opp et nytt prosjekt. Eller enda mer gøy er å legge opp to nye prosjekter. Jeg hadde det gøy. Men jeg er ferdig med Boxy i garn fra LilleRille. Den ble veldig fin, og jeg har lyst på en til meg selv også. 


(Tittel: Last Words - Steve Earle)








Famous last words .. I can finish all the projects on my needles during January. Yes, probably I would be able to do that. As long as I don't get castonitis, then. Everybody knows the reward for finishing a project is to cast on a new one. So I have finished three projects, and the number of projects on my needles is drastically reduced. The only thing to do is to cast on a new project. I could have finished another projects, I know. And that would probably be the smartest thing. But fun? No, the fun part is to cast on a new project. Or even more fun, to cast on two projects. I had fun! I choose fun. But the Boxy in yarn from LilleRille is finished. It's real pretty, and I feel like knitting one for myself as well. 


(Title: Last Words - Steve Earle)

No comments: