Sunday, October 25, 2020

SO DONE

 Jeg er virkelig så ferdig med karantene og korona, men jeg innser at det hjelper lite. Så jeg skal følge smittevernsregler og alle pålegg som kommer. Jeg er bare lei! Det er ikke mange strikkeprosjekter jeg har fått ferdig heller. Men noe blir det. Fikk lov til å prøvestrikke et par sokker for @strikkerenate. De var lette å strikke og gikk fort, så det fikk opp strikkelysten litt igjen. Og jeg hadde masse garn igjen etter Orderud-sokkene jeg strikket for litt siden. Endte opp med et par sokker til meg. Hadde jeg tenkte meg om, hadde jeg strikket et par størrelser større og gitt dem i julegave. Egoisten tenkte på seg selv først, så julegave blir det ikke. De er strikket i Fabel fra Drops og mønsteret kommer sikkert ut om ikke lenge. Fikk tatt bilde av sokkene i dag, mens regnet høljet ned og sokkene måtte rett i vasken. De var uansett klissvåte. Men fine farger om høsten da, selv om jeg allerede gleder meg til neste sommer. 


(Tittel: SO DONE - The Kid LAROI) 








I'm so done with quarantine and covid-19, but I realize it really doesn't help at all. So I will of course follow all rules and social distancing. I'm just tired of it all. I haven't finished a lot of knitting either. But I finished a pair of socks. I test knitted this pair designed by @strikkerenate. They are easy to knit and was a  fast knit as well, so a bit of my knitting mojo returned again. I had a lot of yarn left after knitting the last pair of socks. I ended up with a pair of socks in my size. If I had used a couple of minutes to think, I would have knitted the socks a couple of sizes bigger and knitted a Christmas present. Well, I didn't so as the selfish person I am, I now have new pair of socks. I used Fabel from Drops, and the pattern will probably be published soon. Today I went outside to take some photos. The rain was pouring down, and I was soaking wet after, but the photos turned out nice though. Nice colors during fall, but I look forward to next summer already. 


(Title: SO DONE - The Kid LAROI)

No comments: